Vissza az előző oldarra
z az írás egy kevés segítséget nyújt ahhoz,

hogy el tudd képzelni a világot,

ahová regisztrálni szeretnél, és segít a regisztrációban. 

Kérünk, figyelmesen olvasd el.


Valahol távol a tengerentúl van egy világ mely Talassia névre hallgat. A világ Fantasy-szerű, ahol még „él” a mágia, de nagyrészt középkori viszonyok uralkodnak.
A játék maga egy kastély nagytermében, és magának a kastélynak a környékén játszódik.
A kastély egy hegy tetején van, amiről egy forrás csordogál lefelé, ami egy tóba torkollik. És ezen felül még egy kanyargós ösvény is vezet lefelé. Amin ha végigmész, egy kereszteződéshez jutsz. A kereszteződés előtt állva egy hatalmas erdőt, és három eddig ismeretlen utat pillanthatsz meg. Ebből kettő szélesebb, mint a harmadig, Ezeken az utakon pata, és szekér nyomok láthatóak. Tehát kereskedelmi utak lehetnek. A harmadig út a sűrű erdőbe vezet, majd el is tűnik benne. A balra lévő kereskedelmi út az erdő szélén halad át, pár fa kíséretében. Ez az út a kontinens közepe felé tart a fő városhoz, arra felé több féle városok, és falvak épültek. Ám a legközelebbi is több napi járóföldre található. A jobb oldali kereskedelmi út a kikötőhöz vezet, ha ezen az úton haladunk, akkor egy kis idő elteltével egy utat találunk, ami a kastély alatt lévő kihalt faluhoz vezet, amit a kastélyból nem lehet látni. Ennek a falunak van egy romos temploma, aminek a harangja esténként meg szollal, és hallani lehet még a kastélyban is. Ha ezt az utat figyelmen kívül, hagyjuk, és tovább megyünk, a kereskedelmi úton akkor egy pár házas kikötőhöz jutunk, ahol hajókat lehet bérelni, amivel elehet menni a kalandok szigetére, ahol érdekesebbnél érdekesebb kalandokban lehet részed. Maga a kastély rendelkezik kerttel, szökőkúttal, istállóval, pincével, konyhával, fürdővel, kamrával, sok-sok szobával, ahol megszállhatsz, és persze egy nagy teremmel ahol egy trón található. Vannak még bútorok, kandallók, a falakon fegyverek, pajzsok, az oszlopok között vértek, zászlók, és ki tudsz menni az erkélyre is. A terem mennyezetét egy hatalmas élő fa ágai tartják, a gerendázaton kívül. Este a terem világítását egy nagy csillár szolgáltatja, amin mágikus fénnyel világító gömbök sokasága helyezkedik el. A vidékre nagy, színes ablakokon át nyílik kilátás. A kastély maga hatalmas, és a lakosok számára érthetetlen mágiával rendelkezik, ami minden nap megújítja magát. Azaz, ha bármi kár keletkezik az épületben, az maximum egy napig tart, másnapra minden az eredeti állapotába kerül vissza. Ja, majd elfelejtettem a kastély pincséjében egy csarnok található, ahol viadalokat, csatákat lehet tartani. A csarnokot többféle díszes oszlopok díszítik, és a falakon az oszlopok mögötte egy kisseb raktárban céltáblák, és különbféle bábuk találhatóak, amik kiválóak gyakorlásra, ha éppen nincs viadal.
A világban használatos fegyvertípusok: Kardok, csatacsákányok, kalapácsok, íjak, íjpuskák, tőrök, fojtóhurkok, stb. Nagyon elvétve, de találhatóak kovás lőfegyverek, amiknek működése megbízhatatlan, és veszélyes. Ha olyan karaktert indítasz, aki ilyesmivel rendelkezik, kérünk, vedd ezt figyelembe. A páncélzatok szintúgy „régi” páncélfajták. Bőrpáncél, láncing, mellvért, stb. Bármelyik tárgyad lehet mágikus, de kérünk, ezeknek a tulajdonságait a józanész határain belül határozd meg. Ezen kívül kérünk, ha a játékban harcra kerül a sor, használd a feltételes módot. Pl:” Megpróbálja eltalálni.”, és ezen felül várd, meg amíg a másik reagál ez nem lóverseny nem kel sietni. Légy figyelemmel a többi játékosra, és tartsd észben, hogy ez egy társas játék, ahová kikapcsolódni járnak az emberek.
 
Üdvözlettel a Moderátorok.