z
az írás egy
kevés segítséget nyújt
ahhoz,
hogy el tudd
képzelni a világot,
ahová
regisztrálni szeretnél, és
segít a regisztrációban.
Kérünk, figyelmesen olvasd el.
Valahol
távol a tengerentúl van egy világ mely
Talassia névre
hallgat. A világ Fantasy-szerű, ahol még
„él” a mágia, de
nagyrészt középkori
viszonyok uralkodnak.
A
játék maga egy kastély
nagytermében, és magának a
kastélynak a környékén
játszódik.
A
kastély egy hegy tetején van, amiről egy
forrás csordogál
lefelé, ami egy tóba torkollik. És
ezen felül még egy kanyargós
ösvény is vezet
lefelé. Amin ha végigmész, egy
kereszteződéshez jutsz. A kereszteződés előtt
állva egy hatalmas erdőt, és három
eddig ismeretlen utat pillanthatsz meg.
Ebből kettő szélesebb, mint a harmadig, Ezeken az utakon
pata, és szekér nyomok
láthatóak. Tehát kereskedelmi utak
lehetnek. A harmadig út a sűrű erdőbe vezet,
majd el is tűnik benne. A balra lévő kereskedelmi
út az erdő szélén halad át,
pár fa kíséretében. Ez az
út a kontinens közepe felé tart a fő
városhoz, arra felé
több féle városok, és falvak
épültek. Ám a legközelebbi is
több napi járóföldre
található. A jobb oldali kereskedelmi
út a kikötőhöz vezet, ha ezen az
úton
haladunk, akkor egy kis idő elteltével egy utat
találunk, ami a kastély alatt
lévő kihalt faluhoz vezet, amit a
kastélyból nem lehet látni. Ennek a
falunak
van egy romos temploma, aminek a harangja
esténként meg szollal, és hallani
lehet még a kastélyban is. Ha ezt az utat
figyelmen kívül, hagyjuk, és
tovább
megyünk, a kereskedelmi úton akkor egy
pár házas kikötőhöz jutunk,
ahol hajókat
lehet bérelni, amivel elehet menni a kalandok
szigetére, ahol érdekesebbnél
érdekesebb kalandokban lehet részed. Maga a
kastély rendelkezik kerttel,
szökőkúttal, istállóval,
pincével, konyhával, fürdővel,
kamrával, sok-sok
szobával, ahol megszállhatsz, és
persze egy nagy teremmel ahol egy trón
található. Vannak még
bútorok, kandallók, a falakon fegyverek, pajzsok,
az
oszlopok között vértek,
zászlók, és ki tudsz menni az
erkélyre is. A terem
mennyezetét egy hatalmas élő fa ágai
tartják, a gerendázaton
kívül. Este a
terem világítását egy nagy
csillár szolgáltatja, amin mágikus
fénnyel világító
gömbök sokasága helyezkedik el. A
vidékre nagy, színes ablakokon át
nyílik
kilátás. A kastély maga hatalmas,
és a lakosok számára
érthetetlen mágiával
rendelkezik, ami minden nap megújítja
magát. Azaz, ha bármi kár keletkezik
az
épületben, az maximum egy napig tart,
másnapra minden az eredeti állapotába
kerül vissza. Ja, majd elfelejtettem a kastély
pincséjében egy csarnok
található, ahol viadalokat, csatákat
lehet tartani. A csarnokot többféle
díszes
oszlopok díszítik, és a falakon az
oszlopok mögötte egy kisseb raktárban
céltáblák, és
különbféle bábuk
találhatóak, amik kiválóak
gyakorlásra, ha éppen
nincs viadal.
A
világban használatos fegyvertípusok:
Kardok,
csatacsákányok, kalapácsok,
íjak, íjpuskák, tőrök,
fojtóhurkok, stb. Nagyon
elvétve, de találhatóak
kovás lőfegyverek, amiknek működése
megbízhatatlan, és
veszélyes. Ha olyan karaktert indítasz, aki
ilyesmivel rendelkezik, kérünk,
vedd ezt figyelembe. A páncélzatok
szintúgy „régi”
páncélfajták.
Bőrpáncél,
láncing, mellvért, stb. Bármelyik
tárgyad lehet mágikus, de
kérünk, ezeknek a
tulajdonságait a józanész
határain belül határozd meg. Ezen
kívül kérünk, ha a
játékban harcra kerül a sor,
használd a feltételes módot.
Pl:” Megpróbálja
eltalálni.”, és ezen felül
várd, meg amíg a másik
reagál ez nem lóverseny nem
kel sietni. Légy figyelemmel a többi
játékosra, és tartsd
észben, hogy ez egy
társas játék, ahová
kikapcsolódni járnak az emberek.
Üdvözlettel
a Moderátorok.